tiistai 5. syyskuuta 2017

Nainen kondikseen - nyt loppui tekosyyt

Kaupallinen yhteistyö Alku-valmennuksen kanssa

Se on kuulkaa syksy taas ja monille syksy on sitä aikaa, että aletaan pitämään itsestään huolta tavalla tai toisella. Työkavereiden kanssa päätettiin jo ennen kesälomia, että kun lomat on pidetty, niin sitten alkaa tsemppikuukaudet. Kun asian päättää kavereiden kanssa, niin usein sitten on vaan pakko aloittaa tsemppaus, silloin ei ikään kuin ole varaa luistaa enää sovituista jutuista.



Itse selitän aina itselleni asiaa, että miksi en pidä aina itsestäni huolta, että minulla on kiire. No tottahan se on, että huitelen koko ajan mailla ja mannuilla, mutta se ei ole totta, ettenkö ehtisi kuitenkin silloinkin vähän tsemppaamaan. Mun ongelmani tässä suhteessa on hyvin pieniä, kun perusruokavalioni on kuitenkin kunnossa. Tiedän ongelmani, että missä mun pitää tsempata. Omat ongelmani on nämä:


  • liikun liian vähän
  • joskus sorrun leivonnaisiin
  • juon liian vähän vettä
  • unohdan antaa itselleni aikaa palautumiseen

Pieniä asioita, mutta silti niin tärkeitä asioista. Näihin pitää saada nyt muutos. 


Syksyn Alku-valmennus starttaa


Syksyn Alku-valmennus starttaa taas. Valmennuspakettiin kuuluu 2 viikon tehostartti, jossa saat tarkat ohjeet resepteineen, jolla pääset alkuun painonhallinnassa. Valmennus ei ole laihdutuskuuri, vaan sen tarkoitus on antaa eväät pysyvään elämäntapamuutokseen. Valmennuksen avulla opit koostamaan ateriasi fiksusti. Syksyn alkuvalmennukseen on lisätty myös ohjeet liikuntaan, mikä onkin hyvä juttu. Liikunta on tärkeä asia ja olennainen osa painonhallinnassa.



Itse olen aiemminkin kertonut, että käytännössä tämä valmennus ei muuta omaa elämääni kovinkaan paljon, koska ruokavalioni koostuu jo nyt suhteellisen terveellisistä asioista. Sen mitä itse joudun tekemään, kun alan tsemppaamaan ruokavalioni kanssa on se, että yritän tsempata makeiden napostelujen, veden juomisen ja muutamien pienten asioiden kanssa.




Alku-valmennuksessa ei nähdä nälkää, siinä syödään 4-5 ateriaa päivässä ja paino putoaa. Sillä on merkitystä, että mitä syödään. Se mistä tykkään itse alkuvalmennuksessa on se, että siinä syödään vain ruokia, mistä itse pitää ja koko perhe voi syödä samaa ruokaa.

Lisää Alku-valmennuksesta löydät täältä.

Alennuskoodi blogin lukijoille


Blogini lukijoilla on nyt mahdollisuus lähteä mukaan valmennukseen. Oli sinulla pudotettavaa sitten 5 tai 10 kiloa tai enemmän, nyt voimme tehdä tätä matkaa yhdessä. Valmennuksen tukena on facebookin ryhmä, jossa voimme tsempata kaikki valmennuksessa mukana olevat toisiamme. Itse otan ensimmäiseksi tavoitteekseni pudottaa 10 kiloa syksyn aikana.

Alkuvalmennukseen voit liittyä täällä. Blogin lukijani saat valmennuksen hintaan 79 euroa (normaalisti 89 euroa). Alennuskoodi on MAIJU. Laita koodi kohtaan Lisää alennuskoodi, niin saat alennuksen liittymisestäsi, alennus on voimassa 11.9.2017 saakka.



Itselläni tämä päätös vahvistui käytyäni tänään ravintoterapeutin luona. Tiesin käynnin jälkeen, että nyt on vaan tehtävä se mitä pitää tehdä.

Blogissa varmaankin tulee kerrottua tilanteesta ja siitä miten matka eteen. Lähde mukaan matkalle.

Maiju

16 kommenttia:

  1. Vitsit mä niin tartteisin jonkun valmennuksen. Nää peruspaketit ei vaan mulle passaa ku rajoitteita on niin paljon ja ei ole rahaa mihinkään räätälöityyn juttuun :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen tykännyt alku-valmennuksesta, kun siinä käytännössä voi itse miettiä omat syömiset. Nyt on tehty kahden viikon tehostartti niille, jotka kaipaavat tarkkoja ohjeita resepteineen. Jos se ei kiinnosta, niin aina voi jättää tehostartin väliin ja päätyä noudattamaan perinteisempää ja vapaampaa linjaa heti alusta saakka. Näin syödään siis niitä ruokia mistä itse tykkää.

      Poista
  2. Mulla on kans aluillaan elämäntaparemontti. Perustin sille oman insta-tilinki: @kuntoteko. Lähinnä liikuntaa tarkoitus lisätä ja sokeria vähentää. Tavoitteena pysyvä muutos. Tsemppiä sinnekin! 🙂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tulenkin seuraamaan sun instaa. En muista, että koska itselläni olisi ollut tällainen tsemppi päällä :) Nyt on :)

      Poista
  3. Hienoa, Maiju! Pienistä muutoksista se elämäntaparemppa lähtee! Minähän aloitin keväällä Back-to-fit -projektin ja lisäksi nyt elokuussa kuntoutuskurssin, joten eväitä parempaan vointiin löytyy - pitää vaan itse sitten niitä toteuttaa;)
    Minulle suurin ongelma ruuan kanssa on se, että ruokarytmini on ollut sekaisin. Ja sitä liikuntaa pitää edelleenkin lisätä...
    Tsemppiä koitokseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen onneksi omannut ruokarytmin, josta olen pitänyt kiinni noin viisi vuotta. Se pelastaa monelta ongelmalta :)Kiitos, tsemppiä tarvitaan :)

      Poista
  4. Kuulostaa hyvältä valmennukselta. Se, että saa syödä omia lempiruokia on iso plussa. Kavereiden tuki auttaa myös aina.
    Mukavaa keskiviikkoa Maiju ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kavereiden tuki on tärkeää. Ihanaa kun saa puhua tästä aiheesta ja tsempataan toinen toisiamme :)

      Poista
  5. Onnea ja tsemppiä! Mä oon ollut jo jonkin aikaa elämäntapamuutoksessa ja en ole katunut. Sairastelukierre on hieman katkennut ja olotila on freshmipi ja jaksavampi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä me nyt saatetaan itseämme parempaan kuosiin ja kondikseen :)

      Poista
  6. Vaukke Maiju! Oon iloinen puolestasi ja kun teitä on joukossa muitakin, niin onnistuminenkin on helpompaa. Peukut teille ja mä taidan alkaa työstää omalta osaltani samanlaista hyvänolon projektia :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin yhteistyössä on voimaa, paremmat onnistumismahdollisuudet, kun on tukea lähellä.

      Poista
  7. Kesäkuussa vähensin 80 % hiilihydraatit ja rasvan , tulos : - 5kg . Vaikeinta on pitää paino mutta vieläki -5kg :D
    Tsemppiä sulle ja sun ruokavaliolle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin se pitäminen on varmasti se vaikein juttu. Tsemppiä myös sulle.

      Poista

Kiitos kommentistasi. Tervetuloa uudestaan.